شلیک ۳۰ موشک به پایگاه میرون اسرائیل توسط حزب الله لبنان + فیلم (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتانیاهو از صدور حکم بازداشتش وحشت زده است خودروی یک وزیر صهیونیست واژگون شد + فیلم زلنسکی: حداقل به هفت سامانه دفاع هوایی نیاز داریم حزب الله قادر است الجلیل را محو کند عربستان، اولین مقصد «بلینکن» رسانه عبری: عملیات رفح یک اشتباه است شیخ نعیم قاسم: جنگ باعث بازگشت شهرک نشینان نخواهد شد مخبر: ایران به دنبال روابط برد برد با کشورهاست مخبر: توسعه روابط با کشورهای آفریقایی راهبرد اساسی ایران است تحولات «غزه»، محور سفر وزیر خارجه ترکیه به ریاض روسیه: تمام رزمایش‌های ناتو را از نزدیک زیر نظر داریم لاپید: همه مقامات مسوول در زمان عملیات طوفان الاقصی باید استعفا دهند تظاهرات هزاران شهرک‌نشین علیه نتانیاهو در تل‌آویو ۲۷ فلسطینی در حمله به منازل فلسطینیان نوار غزه به شهادت رسیدند رسانه عبری: ویدئوی حماس زنده بودن ۲ اسیر در غزه را ثابت کرد حمله ترکیبی حزب‌الله به مقر فرماندهی نظامی صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی وزیر کشور: عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد + فیلم پیام جدید گردان‌های قسام درباره کشته شدن ده‌ها اسیر صهیونیست
سرخط خبرها

کنعانی: دولت آمریکا در جنایات غزه در حرف و عمل در کنار رژیم صهیونسیتی قرار دارد

  • کد خبر: ۲۱۶۶۶۷
  • ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۱
کنعانی: دولت آمریکا در جنایات غزه در حرف و عمل در کنار رژیم صهیونسیتی قرار دارد
سخنگوی وزارت خارجه گفت: دولت آمریکا در این جنایات در حرف و عمل در کنار رژیم صهیونسیتی قرار دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، ناصر کنعانی در ابتدای نشست مطبوعاتی امروز (دوشنبه) خود تصریح کرد: فرا رسیدن ماه مبارک رمضان نقطه عطفی در حمایت بیشتر از مردم فلسطین خواهد بود.

مسلمانان روزه‌دار جهان، داغدار وضعیت مردم فلسطین و غزه هستند

وی همچنین با بیان این که قطعا روز قدس امسال نیز با توجه به جنایت‌های رژیم صهیونسیتی علیه مردم فلسطین در نقاط مختلف جهان باشکوه‌تر در راستای حمایت از مردم فلسطین برگزار می‌شود، گفت: مسلمانان روزه‌دار جهان، داغدار وضعیت مردم فلسطین و غزه هستند.

کنعانی گفت: امیدواریم در ماه مبارک رمضان شاهد وحدت و انسجام بیشتر منطقه‌ای و بین‌المللی در راستای حمایت از مردم فلسطین باشیم.

وی همچنین فرا رسیدن روز بزرگداشت شهدا را نیز گرامی داشت.

کنعانی در بخشی از صحبت‌های خود گفت: به رغم گذشت پنج ماه از حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، متاسفانه شاهد بی‌عملی کاملاً دردناک از سوی جامعه بین‌المللی خصوصا سازمان ملل و شورای امنیت برای متوقف کردن این جنایات هستیم.

دولت آمریکا در جنایات غزه در حرف و عمل در کنار رژیم صهیونسیتی قرار دارد

وی تاکید کرد: دولت آمریکا در این جنایات در حرف و عمل در کنار رژیم صهیونسیتی قرار دارد.

شاهد عدم نقش‌آفرینی موثر از سوی سازمان همکاری اسلامی در ارتباط با غزه هستیم

کنعانی در بخش دیگر از صحبت‌های خود تصریح کرد: انتظار این بود که سازمان همکاری اسلامی با استفاده از ظرفیت‌های اقتصادی و سیاسی خود، نقش بازدارنده در توقف این جنگ ایفا کند ولی متاسفانه به رغم برگزاری نشست‌های مختلف، شاهد عدم نقش‌آفرینی موثر از سوی این سازمان در این زمینه هستیم.

سخنگوی وزارت خارجه تاکید کرد: انتظار این است که با توجه به برگزاری دومین جلسه اضطراری وزیران امور خارجه سازمان همکاری اسلامی در جده، ما شاهد یک تحرک جدی از سوی کشور‌های عضو این سازمان برای توقف این جنایات در آستانه ماه مبارک رمضان باشیم.

توجه به پیشنهادات ایران وضعیت کنونی غزه را تغییر خواهد داد

کنعانی در بخش دیگر صحبت‌های خود در این ارتباط گفت: ما در دومین نشست اضطراری وزیران امور خارجه سازمان همکاری اسلامی پیشنهادات خود را در قالب ۶ بند ارائه کردیم و اگر این ۶ بند مورد توجه قرار بگیرد، ما شاهد تغییر وضعیت در بحران و وضعیت کنونی در غزه خواهیم بود.

وی در بخشی از صحبت‌های خود در این نشست تصریح کرد: رژیم صهیونیستی در حال استفاده از ابزار گرسنگی برای تسلیم کردن مردم فلسطین است و درواقع از ابزار گرسنگی به عنوان ابزار جنگی علیه مردم فلسطین استفاده می‌کند.

گزارش کمیته به اصطلاح حقیقت‌یاب اقدام سیاسی انتقام‌جویانه از ملت ایران است

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به سوالی در مورد گزارش حقوق بشری منتشر شده علیه ایران از سوی کمیته به اصطلاح حقیقت‌یاب گفت: این یک اقدام سیاسی انتقام‌جویانه از ملت ایران و عقده‌گشایی از اغتشاشات سال گذشته است.

وی با بیان اینکه کشور‌های پشت این موضوع با استفاده از ابزار حقوق بشر به دنبال اعمال فشار سیاسی و باج‌گیری از کشور‌های مستقل هستند و این یک زنگ خطر برای کشور‌های مستقل است، تاکید کرد: ایران به زورگویان باج نداده و نمی‌دهد و همانطور که بار‌ها گفته‌ایم اقدام سیاسی با استفاده از ابزار حقوق بشر یک اقدام غیر سازنده است.

کنعانی تاکید کرد: این گزارش، یک اقدام سیاسی و باج‌خواهانه از سوی کشور‌هایی است که سابقه سیاهی در زمینه حقوق بشر دارند.

آمریکا به عنوان ناقض برجام صلاحیت اظهار نظر در خصوص فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای ایران را ندارد

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به سوالی در مورد ادعا‌های نماینده آمریکا در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی علیه ایران تصریح کرد: ایران در چارچوب تفاهمات حاصله و مدالیته مربوطه در حال همکاری با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی است و در این خصوص به منظور رفع برخی از ابهامات در حال همکاری با آژانس است و اظهارات بی اساس و غیر فنی تاثیری بر تصمیم و اراده ایران در این ارتباط ندارد.

وی تاکید کرد: آمریکا به عنوان ناقض برجام و بسیاری از مقررات حقوق بین‌الملل دارای صلاحیت و شایستگی برای اظهار نظر در خصوص فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای ایران نیست.

سخنگوی وزارت امور خارجه در ادامه گفت‌وگوی خود با خبرنگاران در پاسخ به سوالی در ارتباط با نگاه ایران در مورد سفر آتی رئیس‌جمهور ترکیه به عراق گفت: ما از توسعه مناسبات بین کشور‌های همسایه استقبال می‌کنیم و این توسعه مناسبات را به نفع کشور‌های منطقه می‌دانیم.

سخنگوی وزارت امور خارجه همچنین در پاسخ به سوال یک خبرنگار ترک در مورد روابط ایران و ترکیه نیز گفت: از سوی مقامات دو کشور ریل‌گذاری مناسبی برای ارتقای روابط فراهم شده است.

کنعانی با اشاره به سفر چندی پیش رئیس جمهور ایران به ترکیه و تفاهمات انجام شده در جریان این سفر گفت: این امیدواری وجود دارد که هر چه زودتر به هدف‌گذاری انجام شده در روابط دو کشور در حوزه‌های مختلف از جمله اقتصادی و تجاری دست پیدا کنیم.

وی تاکید کرد: ان‌شاءالله در سال آینده بتوانیم مناسبات دو کشور را در حوزه‌های مختلف گسترش بیشتری بدهیم.

افق‌های بهتری برای گسترش همکاری‌های اقتصادی و تجاری با عراق پیش‌بینی می‌کنیم

سخنگوی وزارت خارجه همچنین در پاسخ به سوال خبرنگاری در ارتباط با ادعا‌های وزیر برق عراق مبنی بر اینکه این کشور در ارتباط با موضوع گاز به ایران بدهی ندارد و اگر بدهی هم وجود داشته باشد در ازای آن نفت سیاه به ایران پرداخت خواهد شد، خاطر نشان کرد: ضرورتی برای ورود به این موضوع نمی‌بینم.

وی تصریح کرد: روابط ما با عراق در حوزه‌های مختلف از جمله انرژی گسترده است و ساز و کار‌های شناخته شده و مشترکی برای گسترش این روابط تعریف شده است.

سخنگوی وزارت خارجه گفت: ما افق‌های بهتری را برای گسترش همکاری‌های اقتصادی و تجاری دو کشور پیش‌بینی و این موضوع را در راستای منافع دو کشور قلمداد می‌کنیم.

ملت ایران با تمام وجود خود نتیجه تحریم‌های ظالمانه آمریکا را حس کردند

سخنگوی وزارت امور خارجه در ادامه گفت وگوی خود با خبرنگاران همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در پی اقدام ایران در توقیف کشتی آمریکایی به نفع بیماران پروانه‌ای مقامات وزارت خارجه آمریکا اعلام کرده اند که این کشور هیچ گاه محدودیتی برای ارسال دارو به ایران ایجاد نکرده است و نگاه ایران به این موضوع چیست، گفت: پاسخ این سوال روشن است. ملت ایران با تمام وجود خود نتیجه تحریم‌های ظالمانه آمریکا در طول سالیان متمادی گذشته را حس کردند. از جمله بیماران مختلف که در نتیجه تحریم ظالمانه آمریکا رنج بیماری بر آنها افزون‌تر شده است و آنها بعضا نتوانسته‌اند دارو‌های خود را به خاطر تحریم‌ها دریافت کنند.

این دیپلمات ارشد جمهوری اسلامی ایران با اشاره به وضعیت بیماران پروانه‌ای و تأثیر تحریم‌ها بر وضعیت این بیماران گفت: آمریکایی‌ها ریاکارانه اعلام می‌کنند که ما محدودیت ایجاد نکرده‌ایم در حالی که این موضوع دروغ و نفاق آشکار آنها را مشخص می‌کند.

به تلاش‌های‌مان برای ارسال کمک‌های انسان‌دوستانه به غزه ادامه می‌دهیم

وی همچنین در پاسخ به سوالی در ارتباط با اخبار منتشر شده مبنی بر ارسال کمک‌های انسان دوستانه از سوی ایران به مردم غزه تصریح کرد: موضوع کمک‌رسانی و ارسال کمک به مردم در نوار غزه همواره جزو موضوعاتی مورد توجه ما بوده است و ما در این مسیر تمام تلاش‌های خود را به کار گرفته‌ایم.

وی ادامه داد: از طریق مصر رایزنی‌های دیلماتیک زیادی انجام داده‌ایم و ارتباط بین هلال احمر ایران و مصر برقرار بوده است.

وی افزود: در چندین مرحله کمک‌های انسان‌دوستانه ایران از طریق دریا و کشتی به بنادر مصر جهت ارسال به سرزمین فلسطین انجام شده است.

وی ادامه داد: ما بار‌ها در مجامع بین‌المللی و در دیدار با دبیرکل سازمان ملل و صلیب سرخ جهانی بر اهمیت تسهیل کمک‌های انسان دوستانه به مردم غزه تأکید کرده‌ایم.

از ارسال کمک به مردم غزه دریغ نمی‌کنیم

کنعانی تصریح کرد: همان طور که می‌دانید ما امکان ارسال مستقیم کمک‌ها را نداریم و متأسفانه مقامات کشور مصر نیز در رایزنی‌های متعددی که با آنها داشته‌ایم بار‌ها اعلام کرده‌اند که صهیونیست‌ها امکان و اجازه ارسال کمک‌های انسان دوستانه ایران را نمی‌دهند. البته اینها مانع از این نبوده که ما در این ارتباط تلاش نکنیم و همچنان پیگیری این موضوع در اولویت ما قرار دارد و از ارسال این کمک‌ها دریغ نمی‌کنیم.

در مذاکرات رفع تحریم‌ها پایبند به میز مذاکره هستیم

سخنگوی وزارت امور خارجه همچنین در پاسخ به سوال ایسنا در مورد سفر اخیر علی باقری، معاون سیاسی وزیر امور خارجه به دوحه و دیدار وی با انریکه مورا، معاون مسئول سیاسی خارجی اتحادیه اروپا و همچنین نماینده اتحادیه اروپا در امور غرب آسیا و همچنین با توجه به این دیدار‌ها آیا ما شاهد خبر و یا تحول جدیدی در ارتباط با مذاکرات رفع تحریم‌ها خواهیم بود؟ گفت: نشست‌ها و رایزنی‌های سیاسی بین معاون سیاسی وزیر امور خارجه ایران و معاون نماینده اتحادیه اروپا در امور سیاست خارجی به منظور بررسی و تبادل نظر در خصوص موضوعات دوجانبه و موضوعات مد نظر ایران و اتحادیه اروپا و همچنین تحولات منطقه‌ای و بین المللی همواره در دستور کار بوده است و این رایزنی‌ها در فواصل مختلف انجام شده است و دیدار اخیر نیز در همین چارچوب صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: در این دیدار طیف متعددی از موضوعات مختلف به بحث و بررسی گذاشته شده است و به دلیل نقش اتحادیه اروپا به عنوان هماهنگ کننده کمیسیون مشترک برجام یکی از موضوعات مورد بحث رایزنی در ارتباط با مذاکرات رفع تحریم‌ها بوده است.

کنعانی گفت: آقای باقری در این سفر با نماینده ویژه اتحادیه اروپا در غرب آسیا نیز دیدار داشته و در این نشست در مورد تحولات منطقه و غزه تبادل نظر صورت گرفته است و دو طرف بر ضرورت تلاش برای حفظ جان انسان‌های بی‌گناه و افزایش کمک‌رسانی به مردم غزه تأکید کرده‌اند.

وی ادامه داد: همان طور که هفته قبل گفتم ما به عنوان ایران در مذاکرات رفع تحریم‌ها پایبند به میز مذاکره هستیم و معتقدیم که در مسیر مذاکره اگر طرف مقابل دارای اراده باشد می‌توان مذاکرات انجام شده را در سریع‌ترین زمان ممکن جمع بندی کرد و اینکه تمامی طرف‌ها به تعهدات خود بازگردند.

به تلاش‌های‌مان برای رهایی حمید نوری از چنگال بی عدالتی ادامه می‌دهیم

سخنگوی وزارت خارجه در ادامه گفت وگوی خود با خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر رد درخواست تجدید نظر در حکم دادگاه حمید نوری از سوی دادگاه عالی سوئد گفت: ما تمام تلاش‌های حقوقی و کنسولی لازم را برای آزادی این شهروند بی گناه ایرانی انجام داده و ادامه می‌دهیم.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران با استفاده از روابط تاریخی که با دولت سوئد داشته تلاش کرده که این موضوع را در قالب گفتگو‌های سیاسی و پیگیری‌های حقوقی حل و فصل کند و از تبدیل شدن آن به یک مشکل در روند مناسبات دو کشور پیگیری کند.

این دیپلمات ارشد جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: رد درخواست تجدید نظر در حکم آقای نوری یک امر غیرقابل قبول است و متأسفیم که دادگاه عالی سوئد بدون توجه به موازین عادلانه این درخواست تجدید نظر را رد کرده است.

کنعانی تصریح کرد: به رغم تلاش‌های همراه با حسن نیت ایران، دستگاه قضایی سوئد با قرار گرفتن در کنار یک گروهک تروریستی (منافقین) این گونه منافع روابط قدیمی، تاریخی و ریشه دار دو کشور را در معرض خطر قرار داده است.

وی ادامه داد: ما بر اساس وظایف ذاتی خود از تمامی ظرفیت‌ها برای رهایی این شهروند خود از چنگال بی عدالتی استفاده می‌کنیم و به تلاش‌های خود در این زمینه ادامه می‌دهیم.

برای میانجی‌گیری به منظور حل و فصل بحران اوکراین آماده‌ایم

سخنگوی وزارت امور خارجه همچنین در مورد اخبار منتشر شده مبنی بر تلاش برخی از کشور‌های اروپایی برای اعزام احتمالی نیرو‌های ناتو به اوکراین جهت جنگ با روسیه تصریح کرد: همان طور که بار‌ها اعلام کرده ایم ما جنگ را راه حل نمی‌دانیم و از همان ابتدای این بحران بر راهکار سیاسی تأکید کرده‌ایم و آمادگی داریم که برای حل و فصل این بحران در چارچوب مناسبات دوستانه‌ای که با دو طرف داریم میانجی‌گری کنیم و این آمادگی را بار‌ها اعلام کرده‌ایم.

کنعانی تصریح کرد: متأسفانه آنچه که شاهد آن هستیم دامن زدن یک جریان و یک جبهه به این جنگ و آتش افروزی است و ما این را در قالب کمک‌های تسلیحاتی از سوی برخی از کشور‌های غربی به یک طرف جنگ شاهد هستیم.

انصارالله قصدی برای بی‌ثبات کردن دریای سرخ ندارد

سخنگوی وزارت امور خارجه در ادامه گفت‌وگوی خود با خبرنگاران در پاسخ به سوالی در ارتباط با تحولات در دریای سرخ و ادامه حملات آمریکا به یمن به بهانه ایجاد بی‌ثباتی از سوی انصارالله در دریای سرخ گفت: اقداماتی که در طول ماه‌های گذشته در دریای سرخ شکل گرفته نتیجه تحولات در فلسطین است و در واقع ارتباط مستقیم با وضعیت فلسطین دارد.

وی با بیان اینکه همان طور که انصارالله اعلام کرده اقدامات آنها علیه کشتی‌هایی است که به سمت بنادر رژیم صهیونیستی حرکت می‌کنند و آن‌ها هیچ کشتی دیگری را مورد هدف خود قرار نداده‌اند، افزود: در واقع آنها تأکید دارند که امنیت دریانوردی در دریای سرخ برای کشتی‌های سایر کشور‌ها برقرار است و آنها قصدی برای بی‌ثبات کردن دریای سرخ ندارند.

کنعانی در بخش دیگری از صحبت‌های خود در پاسخ به این سوال تصریح کرد: متأسفانه دولت آمریکا به جای تمرکز بر کانون بحران به حواشی این جنگ توجه دارد و قطعا اقدامات آمریکا در دریای سرخ تأمین کننده ثبات و امنیت نیست بلکه به دامنه بی‌ثباتی می‌افزاید.

این دیپلمات ارشد جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: ایران ثبات و امنیت منطقه‌ای و دریانوردی را به نفع جامعه جهانی و به نفع فعالیت‌های تجاری خود قلمداد می‌کند و از وجود امنیت در آب‌های بین‌المللی بهره می‌برد.

کنعانی تصریح کرد: عملکرد ایران در تأمین امنیت در آب‌های بین‌المللی از جمله در آب‌های دریای سرخ بار‌ها مورد تقدیر نهاد‌های بین‌المللی مرتبط قرار گرفته است و آمریکا نیز به جای اتهام‌زنی و طرح اتهام علیه دیگران مناسب است که به کانون بحران توجه کند و از توانایی خود برای متوقف کردن ماشین کشتار جنگ رژیم صهیونیستی استفاده کند.

برای تأمین امنیت پایدار در منطقه گام‌های بلندی برداشته‌ایم

وی در ادامه گفت‌وگوی خود با خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگاری که از وی خواست سه دستاورد وزارت خارجه در سال ۱۴۰۲ را اعلام کند، گفت: در طول یک سال گذشته گام‌های بلند و مهم و پایداری در مناسبات دوجانبه با کشور‌های مختلف برداشته‌ایم. در برخی حوزه‌ها که نیاز به اعتمادسازی بوده این امر انجام شده و در برخی حوزه‌ها که احتمالا نیاز به تنش‌زدایی بوده این امر انجام شده است. ما در حوزه سیاسی و همچنین دیپلماسی اقتصادی و برقراری همکاری‌های سازنده جهت تأمین امنیت پایدار در منطقه گام‌های بلندی برداشته‌ایم و ان‌شاءالله این اقدامات در سال آینده نیز با جدیت ادامه خواهد یافت.

کمک‌های هوایی آمریکا به غزه صرفا نمایش است

سخنگوی وزارت امور خارجه همچنین در پاسخ به سوالی درخصوص ارسال کمک به مردم غزه از سوی آمریکا به صورت هوایی گفت: کمک‌های هوایی آمریکا صرفا نمایش است. این کشور با وتوی قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان ملل مانع توقف فوری جنگ در این منطقه شده است. آمریکا همچنان تسلیحات خودش را برای کمک به رژیم صهیونیستی به این منطقه اعزام می‌کند.

وی گفت: این کشور در راستای توجیه سیاست جنگ‌طلبانه خودش به دنبال این است که با برخی از اقدامات مضحک و نمایشی تلاش کند وجهه جنگ طلبانه خودش را اصلاح کند ولی خوشبختانه افکار دنیا متوجه این اقدامات نمایشی هستند و دیدگاه آنها در مورد وجهه جنگ‌طلبانه آمریکا تغییر نخواهد کرد.

فشار‌های آمریکا یکی از عوامل مخرب در روابط کشور‌های منطقه بوده است

سخنگوی وزارت امور خارجه همچنین در پاسخ به سوالی در مورد خط لوله گاز ایران و پاکستان و برخی از فشار‌ها از سوی آمریکا به اسلام آباد در این زمینه گفت: خوشبختانه دو کشور مذاکرات خوبی در این زمینه داشته‌اند و مذاکرات فنی برای ادامه این پروژه ادامه دارد. متأسفانه فشار‌های آمریکا یکی از عوامل مخرب در روابط کشور‌های منطقه بوده است و انتظار این است که کشور‌های مستقل به دور از فشار‌های آمریکا مناسبات سیاسی خود را با دیگر کشور‌ها دنبال کنند و تحت تأثیر این فشار‌ها عمل نکنند.

اخراج رژیم صهیونیستی از کمیسیون مقام زن فوری‌ترین اقدامی است که باید اتفاق بیفتد

کنعانی همچنین در مورد درخواست ایران برای اخراج اسرائیل از کمیسیون مقام زن سازمان ملل متحد گفت: قطعا اخراج این رژیم از کمیسیون مقام زن فوری‌ترین اقدامی است که باید اتفاق بیفتد اگر صداقتی در این زمینه وجود داشته باشد.

وی با اشاره به کشته شدن چندین هزار زن در جریان حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه افزود: این چیزی است که براساس این کشتار ایران اعلام کرده که باید اتفاق بیفتد. این یک محک برای سنجش صداقت کشور‌هایی است که شعار حمایت از حقوق زنان را مطرح می‌کنند.

سخنگوی وزارت امور خارجه بار دیگر با انتقاد از بی عملی نهاد‌های بین‌المللی در حمایت از جنایت‌های رژیم صهیونیستی گفت: اگر مجامع بین‌المللی از ظرفیت‌های خود برای توقف این جنایات استفاده می‌کردند ما شاهد این گونه قتل عام در فلسطین و غزه نبودیم.

وی همچنین در این نشست خبری که آخرین نشست وی در سال ۱۴۰۲ بود فرا رسیدن عید نوروز را نیز پیشاپیش به خبرنگاران و اهالی رسانه تبریک گفت.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->